Понеділок
23.06.2025
23:12
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2015  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Мій сайт
    Головна » 2015 » Листопад » 13 » Відкритий урок-казка у 5 класі
    19:08
    Відкритий урок-казка у 5 класі

                       /prezentacija1.ppt    

                      /Matem.doc

                Урок-казка

    « Чарівні слова»  5 клас

            Тема:        Розв’язування рівнянь.

     

    Мета.  Вироблення навичок розв’язування рівнянь за правилами знаходження невідомих компонентів додавання, віднімання і множення;

    закріпити вивчене за допомогою казки;

               стимулювати творчу активність учнів.

     

    Обладнання.   Презентація на основі казки, роздатковий матеріал.

     

               Вчитися можна лише весело…

                                       Щоб перетравити знання,

                                           потрібно поглинати їх з апетитом.

                                                А.Франс

    Хід уроку.

     

    І.  Організаційний момент.

    Клас розбивається на 3 команди і вибирається Іван-Царевич.

     

    День незвичайний в нас сьогодні-

    Запрошуємо казку в клас,

    Адже домовились напередодні-

    Урок незвичний буде в нас.

    Казка забутими стежками

    Через ліси та океани

    Приводить нас в чарівний світ.

    Там під дубом вчений кіт,

    Русалонька за принцем плаче,

    Іван-Царевич Змія перемагає.

    Та є ще казка, яку ніхто не знає,

    Тож слухайте уважно,ось вона.

    Учитель:  «В деякому царстві жив-був Іван-Царевич. І було в нього три сестри: Марія, Ольга і Ганна. Батько і мати у них померли. Віддав Іван-Царевич сестер своїх заміж за царів царства додавання, віднімання і множення. Цілий рік жив без сестер, і стало йому нудно. Вирішив він провідати сестер.

     

    ІІ.  Перевірка домашнього завдання.

        Девіз нашого уроку: Не кажи: «Не вмію» , а кажи: « Навчуся»

    1.  Повторення правил знаходження невідомих компонентів додавання, віднімання і множення.
    2. Виправ помилку:

    Х:11=9               х*5=45               х+9=35

    Х=9:11               х=45*5               х=35+9

    Х=99                  х=9                     х=26

    99:11=9              9*5=45               26+9=35

     

    ІІІ. Вироблення навичок.

    І відправився Іван-Царевич в дорогу. По дорозі зустрів Олену Прекрасну. Вони закохалися одне в одного. Але злий Чахлик Невмирущий викрав Олену.

    Тоді Іван-Царевич взяв воїнів і поїхав визволяти свою кохану. Вийшли вони до річки, а там величезний камінь закрив дорогу на міст. На камені написані 3 рівняння.

     

    І к.              

    ІІ к.       

    ІІІ к.          

     

    Якщо їх правильно розв’язати, то камінь повернеться і звільнить дорогу.

    (Виходять по 1 учню з кожної команди)

    1. Повторити правила. 

     

    1).  Що називається рівнянням?

    2).  Що означає розв’язати рівняння?

    3).  Що таке корінь (розв’язок) рівняння?

    1)Кількість материків помножте на кількість океанів. Що отримали?     7*4=28

    2)Супутник Землі робить один оберт за 1год 40 хвилин, а інший оберт за 100 хвилин. Як таке можливо?

    3) Яке число ділиться на всі числа без остачі?

     

     

     

    (Іван-царевич допомагає тій команді, учні якої не справляються з завданням).

     

    1.  Розв’язати рівняння.

     

    Учитель.  « Довго їхали вони по лісі, поки дорога не привела їх до хатинки Баби Яги. Вона довго ворогувала з Чахликом Невмирущим і погодилась допомогти Івану-Царевичу, але тільки в тому випадку, якщо його воїни розв’яжуть шість рівнянь написаних на стінах хатинки.”

     

    І к.              

     

    ІІ к.       

     

    ІІІ к.          

     

    (Учні розв’язують рівняння.)

     

    Учитель. «Прощаючись з Іваном-Царевичем, Баба Яга розповіла йому про силу коренів рівняння. Якщо потрібно тобі якийсь замок відкрити, потрібно голосно назвати корені рівняння.

    Чорна ворона підслухала цю розмову і розповіла про все Чахлику. Той підстеріг Івана-Царевича і його воїнів, схопив їх і кинув в глибоке підземелля. І замкнув на шість замків»

     

    І к.              

     

    ІІ к.       

     

    ІІІ к.          

     

    Іван-царевич називає «чарівні слова» (корені рівняння).

    Двері підземелля відчинились. І стали воїни перед воротами Чахликового палацу, на яких написано рівняння

    З Києва до Житомира вийшов потяг зі швидкістю 50 км/год,, а з Житомира до Києва — зі швидкістю 60 км/год. Який із потягів буде далі від Житомира в момент зустрічі?

     

    (усно розв’язується, хто швидше).

    «Ворота відкрились. Звільнили воїни Олену Прекрасну і в цей же день справили весілля. Після цього Іван-Царевич разом з Оленою Прекрасною провідали сестер, вернулись додому і стали жити поживати і добра наживати»:

     

    IV. Рефлексія.

    1.Що вам сподобалося на сьогоднішньому уроці?
    2.Що не сподобалося? 
    3. Які навички нам сьогодні допомагали розв’язувати завдання?

    V.   Домашнє завдання.

    Переглядів: 714 | Додав: Olesya | Теги: 5 клас, урок-казка, рівняння, Відкритий урок | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar